onsdag 12 november 2008

Fin blomma

Det var några dagar sen jag skrev något här men nu blev det av i alla fall. Tiden rusar iväg alldeles för fort känns det som. Min tjejträff var väldigt trevlig och rolig och alla var nöjda tror jag. En av mina kompisar jobbar på Blomstertid på A6 ibland och hade varit där och jobbat innan hon kom till mig och då hade hon tagit med sig en jättefin blomma till mig. Jag blev såå glad!!! Den var lite rolig för jag har aldrig sett en sådan innan, eller jo det har jag som krukväxt. Det var en Hortensia. Men det var ingen krukväxt utan en snittblomma. Själva "blombollen" var jättestor och stjälken var säkert minst en halv meter lång och som ni ser på bilden hade hon bara satt ett grönt blad bakom. Den va verkligen superfin och är fortfarande lika fin idag!


Inga kommentarer: