onsdag 30 juli 2008

Liseberg

I söndags åkte vi till Göteborg och sov på hotell. En härlig kontrast till tältandet!! Vi tog det lungt och slappade mest efter en härlig dag med sol och bad. På måndagen vaknade vi pigga å glada och gav oss glatt iväg till Liseberg!!! 11 tim på Liseberg med C och T. De va jättenöjda och belåtna. Jag också faktiskt. Jag tycker att jag har blivit mycket fegare på senare år men jag lyckades ta mig upp i kanonen och sen till slut även uppskjutet!!! Trodde aldrig jag skulle fixa det men det gick. Jag är sååå stolt faktiskt. Hoppas jag vågar igen nån gång. Min son åkte Lisebergsbanan och även Flumride blev han väldigt förtjust i. Han åkte en hel del annat också. Små grodorna och Radiobilarna. Syns lite på bilderna nedan....



1 kommentar:

Emma sa...

De va inte lite varmt att va där.... Men de låter som om ni haft en toppendag ändå!!
Kram